czwartek, 29 kwietnia 2010

Zamknąłem rachunek nie używanej karty GE

Po odmownej decyzji w sprawie przeniesienia kredytu odnawialnego do Aliora postanowiłem w końcu pozbyć się balastu w postaci dawno już spłaconej i w ogóle nie używanej karty kredytowej GE. Dzień później zaniosłem do oddziału BPH wypowiedzenie umowy i dziś widzę w gem24, że rachunek karty został zamknięty. Tym samym ubyło mi 5000 PLN z sumy dostępnych limitów kart kredytowych co sprawia, że teraz pomniejszają one moją zdolność kredytową "tylko" o 7200 PLN, a nie jak dotychczas o 12200 PLN.

Wpływ na mój portfel ma to żaden bo karta nie wymagała żadnych opłat, ale zawsze to jeden kredytowy kamień u szyi mniej.

4 komentarze:

daniel pisze...

bardzo ladnie !
ja dzisiaj zamknalem karte w millenium na 11000

udalo mi sie zmobilizowac i splacic cale zadluzenie

grapkulec pisze...

dziękuję i wzajemnie gratuluję :)

Anonimowy pisze...

A ja wczoraj w multibanku na 20.000

Darek pisze...

A ja wczoraj ściszałem telewizor ;)

Prześlij komentarz